Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2011

Μ’ αεροπλάνα και βαπόρια....


Τελικά αυτός θα είναι ο μόνος τρόπος για να φτάσεις στη Λαμία. Η απομόνωση σε όλο της το μεγαλείο.
Από τη μια τα πολλά, πανάκριβα, τέλη διοδίων τα οποία στο όνομα της ανάπτυξης και του εκσυγχρονισμού, εκσυγχρονίζουν τις τσέπες επιτήδειων οι οποίοι πρόλαβαν και υπέγραψαν συμβάσεις, με τις ευλογίες των παλαιών και νέων κυβερνώντων. Και ο λαός; Ο λαός είναι μόνο για να πληρώνει το μάρμαρο...
Κάποτε ταξίδευες από τη Λαμία προς την Αθήνα και το κόστος ήταν λογικό. (Βέβαια δεν ήταν λογικό το ότι το οδόστρωμα εντός των διοδίων, π.χ Σχηματάρι, ήταν ελεεινό...). Πλήρωνες στην Τραγάνα και στις Αφίδνες από 1,80 και με συνολικά 3,60 έφτανες στη Αθήνα. Αυτή τη στιγμή μόνο για να φτάσεις στο ύψος της Χαλκίδας, θέλεις 1,55+2,40+2,50=6,45. Για Αθήνα βάλε ένα ακόμη 2ευρω και με 8,50€ είσαι μέσα. Δηλαδή 17€ πήγαινε – έλα, Λαμία – Αθήνα. «Πλάκα με κάνετε!?!?!?!»
Δηλαδή εν μέσω οικονομικής κρίσης, που ο κοσμάκης δεν έχει δουλειά, λεφτά, αυτοκίνητο, βενζίνη, αυτοί θέλουν 0,04€ το χιλιόμετρο έτσι γιατί κυλάνε τα λάστιχα και βρομίζουν την πίσσα... Που εμείς πληρώσαμε... Με καπέλο... Και με τις μίζες τους... Και ας πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας...
Ρε, μήπως το νταβαντζιλίκι έγινε εθνικό σπορ και εγώ έμεινα απληροφόρητος;
Τελικά μου φαίνεται ότι μόνο ο νέος Δήμαρχος Στυλίδας, βρήκε τη σωστή χρήση της μπουλντόζας του Δήμου... Γιουρούσι στις μπαριέρες... και, που ξέρεις, καμιά μέρα μπορεί να ξεφύγει η μπουλντόζα και να ξηλώσει αυτές τις απαράδεκτες νησίδες των διοδίων και να λευτερώσει τον κοσμάκη...Αυτός δεν είναι Δήμαρχος... Ο Ρομπέν των αυτοκινητοδρόμων είναι...
Και μέσα σε όλα αυτά αποφασίσαν και οι αγρότες ότι ήρθε το πλήρωμα γι’ αυτόν τον χρόνο να κινητοποιηθούν, (αφού τώρα που τελειώσαν η σπορά, οι ελιές, και το φύτεμα των φωτοβολταϊκών, τους πιάστηκε ο «απαυτός» από καθησιό...), και λένε να πούνε και αυτοί τα κάλαντα ετεροχρονισμένα όπως κάθε χρόνο, αυτή τη φορά στον Σκανδαλίδη (στη Μπατζελή πέσαν βαριά τα κάλαντα...).
Έτσι, από 24 ως 29 Ιανουαρίου θα έχει αγροτικές δραστηριότητες επί των Εθνικών Οδών, των διοδίων και όπου αλλού θα εξασφαλιστεί η σίγουρη εκτόξευση της αγανάκτησης του απλού κοσμάκη, ο οποίος εκτός από διόδια πληρώνει και αγροδιόδιο...
Τελικά αυτή είναι Εθνική Οδός, ή η Λεωφόρος της Εθνικής Ταλαιπωρίας; Γιατί τελικά, καλύτερα να περιμένω να φτιάξουν terminal στο αεροδρόμιο της Λαμίας, καλύτερα να παρκάρει το Bluestar στον Καραβόμυλο, παρά να κινούμαι σε αυτό τον δρόμο, όπου ο κάθε «ξύπνιος» που θέλει να γεμίσει την τσεπούλα του, το κάνει σε βάρος, της δικιάς μου τσεπούλας, αλλά και της ασφάλειας της δικιάς μου και των παιδιών μου. Και άντε και εγώ που είμαι στην ηλικία του «εκλέγειν και εκλέγεσθαι», καλά να πάθω!
Τα παιδιά μου, όμως τι φταίνε;

Υ.Γ Δήμαρχε Παπαευθυμίου δεν φτιάχνεις διόδια στο Καστρί, στον Τυμφρηστό και στις Χομίριανες μπας και βγάλεις κανένα ψιλό, γιατί αυτός ο Δήμος Σερχειού (έτσι θέλω να τον λέω εγώ), δεν βλέπει ρευστό με άλλο, συμβατικό, τρόπο...

Kώστας Γ. Αρβανίτης

5 σχόλια:

  1. Πολύ κλάμα περιέχει η σημερινή σου ανάρτηση, αγαπητέ Κώστα. Εζήλωσες την δόξα των "λαϊκιστών"; Ανάκρουσε πρύμναν διότι εκεί άλλοι έχουν το ταλέντο να θριαμβεύουν. Δεν παίζονται και μάλιστα σε γήπεδο που το ξέρουν πολύ καλά. Όλοι αυτοί, για τους οποίους θλίβεσαι και προσπαθείς να συμπάσχεις μαζί τους, λες ότι δεν έχουν 17 ευρώ για να ανεβοκατέβουν στην Αθήνα, δίνουν όμως πολύ ευχάριστα 17ευρώ για ένα πακέτο τσιγάρα αξίας 3.80ευρώ και ένα μπουκάλι ουϊσκυ αξίας 15ευρώ, σύνολο 18,80 ευρώ, άρα περισσότερα από τα 17 των διοδίων. Κώστα, σ' αυτήν την χώρα θα συζητάμε ότι αλλάξαμε πορεία και αποφύγαμε την χρεωκοπία, όταν θα συνειδητοποιήσουμε, ως λαός, ότι δεν υπάρχει τίποτε τζάμπα. Το κράτος δεν έχει το μαγικό ραβδί να κατασκευάζει δρόμους χωρίς να υπάρχουν λεφτά, δεν μπορεί να μάς πληρώνει όλους χωρίς να δουλεύουμε, δεν μπορεί να δίνει παχυλές συντάξεις σε παραγωγικές ηλικίες. Και με την ευκαιρία θα ήθελα να πω σ'αυτούς που θέλουν να χρησιμοποιούν τις εθνικές οδούς, χωρίς να πληρώνουν, ότι τίμια στάση τους θα ήταν να ανεβαίνουν στην Λαμία από την παλιά εθνική οδό, να ξεκινάνε από Αθήνα και μέσω Ασπροπύργου, Μάνδρας, Ερυθρών, Θηβών, Λειβαδιάς, Τιθορέας και Μπράλλου να καταφθάνουν στην Λαμία ύστερα από 4 ώρες περιχαρείς που δεν πλήρωσαν διόδια. Να αφήσουν τα κουτσαβάκικα και τους λεονταρισμούς, τζάμπα μάγκες γαρ, διότι και οι κάτοικοι της Δυτικής Ελλάδος έχουν ανάγκη από σύγχρονους αυτοκινητόδρομους, όπως η ΙΟΝΙΑ ΟΔΟΣ, ο δρόμος δηλαδή Αθηνών-Λαμίας, τον οποίο δρόμο συντηρεί και εκμεταλλεύεται η ομότιτλη εταιρεία, μετά από παραχώρηση του Δημοσίου και ύστερα από σύμβαση που υπεγράφη και κυρώθηκε στην Βουλή με νόμο που ψήφισαν η κυβέρνηση, αλλά και η αντιπολίτευση. Προέβλεπε λοιπόν η σύμβαση ότι η ως άνω εταιρεία θα συντηρεί και θα διαχειρίζεται τον δρόμο, ενώ παράλληλα θα κατασκευάζει τον νέο οδικό άξονα Αντιρρίου-Αγρινίου-Αμφιλοχίας-Ιωαννίνων- Κόνιτσας, πράγμα που δεν μπορεί να πράξει αποτελεσματικά το ίδιο το κράτος. Σ΄αυτό (εννοώ στο αποτελεσματικά) δεν νομίζω ότι υπάρχει Ελλην καλοπροαίρετος πολίτης που να μην συμφωνήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kαι συμπληρώνω: έχει καμμία σχέση το οδόστρωμα του δρόμου αυτού με τον δρόμο που υπήρχε στην θέση του πριν από 20 χρόνια; Υπήρχαν ποτέ ηχοπετάσματα; Τουαλέτες; Μην μεμψιμοιρούμε. Δεν πρέπει να σκεφτόμαστε πόσα πληρώνουμε, αλλά τι ποιότητα παρεχομένων υπηρεσιών διαθέτουμε. Και στο κάτω-κάτω της γραφής, όποιος δεν έχει ας πάει από την παλιά Εθνική, να πάρει το λεωφορείο, ή το τραίνο.

    Τσιούνης Ηρακλής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φίλε Ηρακλή,
    Αν και η ανάρτηση δεν είναι δική μου, συμφωνώ σε πολλά σημεία μαζί της. Και συμφωνώ κυρίως, διότι οι δρόμοι θα έπρεπε να φτιαχνονται από τους φόρους του Ελληνικού Λαού, και όχι από έξτρα αφαιμάξεις για την ... ειδική περιποίηση που μας επιφυλάσσουν. Και διότι δεν θα καταλόγιζα τίποτε σε μία κυβέρνηση που θα είχε ως πρώτο σκοπό της να προσφέρει πηρεσίες στον ελληνικό λαό. Καταλογίζω όμως τα πάντα σε μια κυβέρνηση που το πρώτο της μέλημα είναι το πως θα πάρουν οι δανειστές τα λεφτά τους. Αυτό ούτε ο Μεταξάς δεν το διανοήθηκε. Τέτοια κυβέρνηση δεν την αναγνωρίζω ως ελληνική, και έχω απένταντί της το δικαίωμα της πολιτικής (και όχι μόνο...) ανυπακοής. Διότι διασύρεται καθημερινά, και διασύρει και την Ελλάδα και όλους εμάς διεθνώς. Εαν δεν είναι αποτελεσματική, υπάρχουν και τραίνα και βαπόρια για άλλες ... ηπείρους. Εδώ θέλουμε Έλληνες που να μας σέβονται ως πολίτες της Ελλάδας, και όχι να μας ανεβοκατεβάζουν "κοπρίτες" και να μας λένε ότ "μαζί τα φάγαμε". Μεχρις ότου το πράξουν, είναι καταχραστές της εξουσίας που τους εμπιστεύτηκε ο ελληνικός λαός, και έχω το δικαίωμα να τους καθυβρίζω σε πρώτη ευκαιρία! Κι ας εκλαμβάνεται αυτό ως λαϊκισμός...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Διάβασε εδώ μία άλλη εκδοχή του θεσμού των διοδίων

    e-drasis.blogspot.com/2011/01/stop.html

    Τσιούνης Ηρακλής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή